Categorii

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Termeni si Conditii 
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.letal.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerate :

  • Confidentialitate
    S.C. SDH GLOBAL S.R.L. respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor; www.letal.ro si S.C. SDH GLOBAL S.R.L se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei; www.letal.ro si S.C. SDH GLOBAL S.R.L nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dumneavoastra de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.letal.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.letal.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dumneavoastra din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail. 
  • Livrari
    Livrarile pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre S.C. SDH GLOBAL S.R.L. si firmele de curierat partenere). S.C. SDH GLOBAL S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume. 
  • Litigii
    Pentru orice conflict aparut intre S.C. SDH GLOBAL S.R.L. si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul S.C. SDH GLOBAL S.R.L..

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

  • Contravaloarea transportului produselor catre firma S.C. SDH GLOBAL S.R.L. va fi suportata de client
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri)
  • In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; - Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
  • Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la momentul returnarii produsului.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul nostru), produsele consumabile si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)

Produsele cu lipsa de conformitate:

  • Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. SDH GLOBAL S.R.L.nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
  • In cazul in care produsul neconform poate fi adus la conformitate de catre angajatii S.C. SDH GLOBAL S.R.L., costul acestei operatiuni si al service-ului vor fi suportate de de firma mai sus numita!

Produsele primite defecte: 
Daca produsele primite sunt nefunctionale sau au vicii de fabricatie, fac obiectul garantiei specifice fiecarui produs!

Ordonanta 130 din 2000
Dreptul de denuntare unilaterala a contractului

Art. 7.

  1. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
    a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4
    b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
  2. In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:
    a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator
    b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
  3. Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

Art. 8. - In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Art. 9. - In cazul in care, pentru produsul sau serviciul ce face obiectul contractului la distanta, comerciantul crediteaza consumatorul, direct sau in baza unui acord incheiat de comerciant cu un tert, o data cu denuntarea unilaterala a contractului la distanta inceteaza de drept si contractul de acordare a creditului, fara penalitati pentru consumator.

Art. 10. - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1)
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.

 


Contact

Produse noi

» Nici un produs nou

Newsletter